Inbound calls

Verlengstuk van jouw organisatie

CallHit is expert op het gebied van klantcontacten, zowel outbound als inbound. Voor bedrijven die tijdens kantooruren – óf juist 24/7 – bereikbaar willen zijn, biedt CallHit als klantcontactcenter dé oplossing.

Als opdrachtgever profiteer je feitelijk van externe medewerkers, waarvan wij borgen dat ze zich blijven ontwikkelen door middel van trainingen op het gebied van klantcontacten in de breedste zin van het woord.

Optimale bereikbaarheid

CallHit draagt zorg voor permanente bereikbaarheid. Gesprekken worden door onze experts op een professionele manier geretourneerd naar onze opdrachtgevers. Dit houdt in dat wij van elk contactmoment verslag leggen. Indien mogelijk schakelen wij gesprekken op elk gewenst moment door naar onze opdrachtgever.

Ziekte of vakantie doet voortaan niet meer af aan de klantgerichtheid van jouw organisatie of team. Dankzij CallHit is de klantenservice of receptie altijd bereikbaar. Als organisatie houd je je focus op dat waar je goed in bent, en wij zorgen voor de eerstelijns-contactmomenten.

Voordelen:

• Kostenbesparing

• Verhoogde productiviteit van jouw eigen medewerkers

• Verhoogde klanttevredenheid

• Upselling op klantcontact

Nieuwsgierig? Neem vandaag nog contact op om de mogelijkheden te bespreken.