Waarom kiezen voor het onderscheidend vermogen van CallHit

Kwaliteit, expertise, ontwikkeling en betrokkenheid

Deze pijlers kenmerken CallHit. Jarenlange ervaring in klantcontacten en continue training en ontwikkeling stonden aan de basis van het ontstaan van CallHit. Tom Koeman en Andrea Tiehuis zijn de drijvende kracht achter CallHit. Samen met John en Annita Ivens en een energiek en gekwalificeerd team staan zij garant voor een excellente dienstverlening.

Kwaliteit

CallHit staat voor kwaliteit. Bij onze outbound opdrachten bellen wij niet voor de ‘afspraak’, maar voor de uiteindelijke order waartoe de afspraak moet leiden. Dit klinkt eenvoudiger dan het is. Door nauw met onze opdrachtgevers samen te werken en door ons te verdiepen in de betreffende branche en dienstverlening, zijn wij een verlengstuk van de opdrachtgever. Wij zijn van toegevoegde waarde omdat wij daadwerkelijk meedenken in het commerciële proces. Waar nodig en gewenst sluiten wij aan bij interne trainingen op locatie bij onze opdrachtgever, om zo in de huid van de opdrachtgever te kruipen.
CallHit contactexperts hebben kennis en kunde en beheren dusdanig goede gesprekstechnieken, dat deze resulteren in kwalitatief goede afspraken. Dus geen onrendabele afspraken meer in de agenda van jouw accountmanagers. Met onze leadgeneratie heb je afspraken bij de juiste persoon in de gewenste doelgroep en is er voldoende draagvlak voor een afspraak. Dit zorgt voor een hogere conversie. Kortom: meer resultaat, meer omzet!

Expertise

Na jarenlange ervaring in verschillende branches weten wij ons aan te passen aan de opdracht. Wij leven en lezen ons in, in de desbetreffende opdracht en komen op deze manier beslagen te ijs. Onze contactexperts trainen wij zowel intern als extern.
Om expertise te leveren is het essentieel om betrokken te zijn bij zowel opdracht als opdrachtgever. Door nauw contact te onderhouden met de opdrachtgever weten wij expertise te leveren in de meest uiteenlopende branches.

Ontwikkeling

De markt verandert, organisaties veranderen en zo ook de leads. Bij opdrachtgever A zijn de leads ‘warm’ en bij opdrachtgever B bellen wij ‘koud’. Onze experts zijn niet anders gewend. Ook bij inbound hebben wij te maken met verschillende branches en klantcontacten. Goed voorbereid zijn, veerkracht en klantgerichtheid zijn voor ons natuurlijk gedrag.

Betrokkenheid

Om kwaliteit te leveren is het essentieel om betrokken te blijven bij de opdrachtgever. Wij verdiepen ons in de opdracht, in de branche, in de doelgroep en in de dienstverlening. Indien nodig, schuiven wij zelfs aan bij interne meetings van onze klanten. Niets gaat ons te ver. CallHit is meer dan alleen een contactservice. Wij helpen je bij het behalen van je doelstellingen.

Wij dragen bij aan het commerciële resultaat van onze opdrachtgevers!

Uitblinker in de branche

Steeds meer bedrijven (her-)ontdekken telefonische acquisitie. Zeker bedrijven die zich gespecialiseerd hebben in een specifieke markt, hebben behoefte aan meer new business leads. Leads die daadwerkelijk omzet opleveren. Met ruim 10 jaar ervaring zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf in klantcontact. Zeker niet de grootste, maar wel dé specialist op kwaliteit: we nemen de tijd om het in één keer goed te doen.

Zoek je een callcenter waarbij kwaliteit bovenaan staat? Die new business afspraken voor je genereert, die zorgen voor meer omzet? Aarzel dan niet en neem contact met ons op. Je mag ons natuurlijk mailen, maar je weet het: een beller is sneller! 😉

Onze meerwaarde

Communiceren op een transparante open en eerlijke manier met korte lijnen

Acquisitie in de look & feel van jouw organisatie

Leadgeneratie

Langdurige relatie met onze opdrachtgevers

Hoge klanttevredenheid

Inzicht voor onze opdrachtgevers d.m.v. uitgebreide rapportages

Teamwork; we trekken samen op om volwaardige partners in business te zijn